G&B Nieuwsflits mei oproepen

High Tea met groenworkshop Patty van Keulen

Wat zou het leuk zijn als deze High Tea met groenworkshop door kon gaan! Op dit moment zijn er nog te weinig aanmeldingen en dat terwijl een groenworkshop door Patty van Keulen garant staat voor creativiteit en gezelligheid, zoals te zien is op onderstaande foto's genomen in de tuin van Atelier Fowers.
Aarzel dus niet en meld snel aan met het aanmeldformulier op de website, klikt u hier:
Datum:     2 juni
Aanvang: 13.00 uur
Prijs:         € 33,50 voor leden en € 43,45 voor niet-leden
Adres:      Meulpad 11, 4371 MZ  Koudekerke

Workshop bloemfotografie door Arjen Hartog

Wat jammer dat de groenworkshop in de Middellandse Zeetuin niet door kon gaan! Er waren helaas te weinig aanmeldingen. Maar er is nog een kans om mee te doen met een workshop georganiseerd door IVN in de Sequoiahof te Vlake. Haast is geboden want er zijn nog maar een paar plaatsen.
U kunt zich opgeven door te mailen naar Arjen Hartog, a.m.hartog@gmail.com. Meer informatie is te vinden op: https://www.arjenhartog.nl/workshops-2022

Klik op de onderstreepte tekst voor meer informatie over:

• de fietstocht in Zeeuws Vlaanderen op 22 juli; opgeven kan tot 15 juni.
  • struinen door duinen.
  • Gardenista van 25 t/m 29 mei.
  • de Velt eco tuindagen; 4, 5 en 6 juni 2022
  • de  Nationale Tuinweek met excursie en Open Tuinen G&B

Klik altijd op de Home page voor recente informatie (wordt geregeld bijgewerkt).
Bezoek onze Facebookpagina (of instagram) om foto's te bekijken en te plaatsen.
Bij vragen over de nieuwsbrief of website even een berichtje naar: jacobs@zeelandnet.nl.
Heeft u vragen over inhoudelijke zaken dan kunt u mailen naar: chrvdbosch@zeelandnet.nl of naar: ganooijer@zeelandnet.nl.
Foto's en informatie voor de website kunt u sturen naar de redactie:
Margreet Roelse: margreetroelse@gmail.com of Herma Angel: jacobs@zeelandnet.nl.