G&B Ledenmiddag 26 augustus

Leden voor Ledenmiddag op 26 augustus tussen 13.30-17.00 uur

Beste leden,
Het is bijna zover! Dit is de laatste nieuwsbrief voordat we met z’n allen op 26 augustus ons 75-jarig jubileum gaan vieren.

Locatie: Landgoed het Vierendeel, Vrouwenpolderseweg 44, Vrouwenpolder.

Parkeren: Langs de ventweg.
Rijd vanaf de doorgaande weg (N57) vanaf Serooskerke door tot de laatste rotonde bij Vrouwenpolder, neem hier de 1e afslag richting Veere en direct daarna weer de 1e weg rechtsaf. U rijdt dan een stukje terug via de ventweg tot aan het Landgoed.

Entree vanaf 13.30 uur:
- Bij de entree van het landgoed krijgt u alle informatie en natuurlijk een lootje voor de verloting. Diverse bedrijven hebben iets beschikbaar gesteld.
- U kunt zich hier inschrijven voor de diverse rondleidingen.

In de Orangerie:
- Muziek door Wouter en Jack
- Boeken- en zadenruilbeurs (Inleveren zaden en boeken hoeft niet persé van te voren, dit kan ook die middag)
- Schilderijen en quilts van Adrie de Putter

In de Loods:
- Een doorlopende demonstratie over hoe u creaties kunt maken van papier maché door Ineke Hello
- Zijden sjaals van Rieneke de Groes
- Demonstratie wolverven met meekrap door Christien v.d. Bosch
- Informatie over Floralia
- Handschoenen verkoop
- Verlotingstafel: hier kunt u kijken of u iets heeft gewonnen!

Catering in de Partytent:
- Onder het genot van koffie/thee met gebak en later op de middag een drankje (alles is gratis) kunt u gezellig bijkletsen met andere leden.
Heeft u fotoboeken van bijv. een tuinenreis, neem die dan mee.
Zo kunt u samen met anderen herinneringen ophalen of ideeën opdoen.

Rondleidingen/ demonstratie:
- 14.00 uur en 15.15 uur Peter Geene, Voorzitter van de Vlinder en Libelle werkgroep Zeeland: Hij neemt u mee met een wandeling over het landgoed en vertelt over de  libellen en vlinders die hier voorkomen.
- 15.00 uur Jurjen van Opstal: Geeft een rondleiding over zijn landgoed met de focus op biodiversiteit.
- 14.15 uur, 15.15 uur en 16.15 uur Thomas Collette: Hij laat zien hoe je kunt maaien met de zeis.
Voor de rondleidingen is het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 15.
U kunt zich inschrijven voor de rondleidingen bij de entree.
Voor de demo maaien met de zeis hoeft u zich niet in te schrijven.

Tenslotte:
Wij hopen op een gezellige middag, met mooi weer, maar met een paraplu kunnen wij, tuinmensen, toch ook goed overweg ;-)  en een deel is overdekt!
Weet u pas op het laatste moment of u kunt komen: U hoeft zich dan niet meer op te geven, kom gerust langs.
En…… vergeet niet uw verzamelde zaden/ tuinboeken en eventueel fotoboeken mee te nemen.

Graag tot ziens op zaterdagmiddag  26 augustus!

De Jubileumcommissie Groei&Bloei Walcheren:
Wendela van Dijken, Liesbeth Hamelink, Sietske van Liere, Astrid van der Poel

Wel/niet knop

Hier kunt u aangeven of u wel of niet naar de ledenmiddag komt. Klik hier.