bekijk online
GB Nieuwsflits/Oproep: Aanmelding fietstocht Zeeuws-Vlaanderen verlengd

Oproep aanmelden fietstocht Oost Zeeuws-Vlaanderen 22/7/22

De aanmeldingen voor de fietstocht in Zeeuws Vlaanderen op 22 juli aanstaande zit nog net onder het minimum.
Bent u vergeten zich op te geven? De aanmelding is verlengd tot  uiterlijk 10 juli. Zie deze link

Kom meegenieten van een leuk dagje Fietsen in Zeeuws Vlaanderen met bezoek aan 3 heel verschillende tuinen.
Naar de 1e tuin is het een half uur fietsen vanaf het startpunt.
Naar de 2e tuin een uur.
Naar de 3e tuin weer een half uur.
Naar de parkeerplaats 15 minuten.
Totaal 30 km.

Alternatief:
Wilt u heel graag de tuinen bekijken en bent u niet in staat om zo ver te fietsen, dan is de volgende optie misschien iets voor u:
U  rijdt met uw eigen auto van tuin tot tuin (routebeschrijving krijgt u). Maar dan moet u zich tussendoor, als wij aan het fietsen zijn, wel zelf vermaken.
De kosten blijven hetzelfde.

Er is nog plaats bij Korenschoof Binden op 13 juli

Voor veel mensen de favoriete activiteit van het jaar, het Korenschoof Binden, is gepland op woensdagavond 13 juli a.s. en zal plaatsvinden in de pluktuin van de fam. Visser, Hof Hazenberg. De workshop zal geleid worden door Fred Minnaar. Voorafgaand aan het plukken laat hij zien hoe een boeket gemaakt wordt met de "korenschoof" techniek. En na het plukken van een weelderig boeket helpt hij iedereen met het maken van kleurrijke creaties. Tijdens de workshop is er voor iedereen een kopje thee of koffie met een koekje. Voor meer informatie klikt u hier:
Datum    :    woensdagavond 13 juli 2022
Aanvang:     19.00 uur