G&B Nieuwsflits Paasworkshop

Over ongeveer een week komt de nieuwsbrief maart uit met informatie over aanstaande activiteiten en terugblikken.

Inmiddels is er meer bekend over de paasworkshop bij Zoë den Boer van Tuinderij Kesteloo. Het ontwerp voor deze workshop ziet u hieronder in de foto's. De prijzen zijn als volgt: € 34,95 voor leden en € 39,95 voor niet-leden. Het is mogelijk om aan te melden via het aanmeldformulier op de website. Er is nog plaats!

Groenworkshop Paasschikking

Zaterdag 23 maart gaan we een paasstuk maken onder leiding van Zoë den Boer. We gaan aan de slag met diverse materialen, zoals paaseitjes, bloembolletjes, diverse bloemen en groen. Bij de workshop hoort een lekker kopje thee of koffie met een paaskoek. Aanmelden kan tot en met zaterdag 9 maart met het aanmeldformulier op de website, daartoe klikt u hier:
Datum:        23 maart
Tijd:            13.30 uur
Prijzen:       € 34,95 voor leden en € 39,95 voor niet-leden
Plaats:        Tuinderij Kesteloo, Middelburgsestraat 83-A te Koudekerke

Klik altijd op de Home page voor recente informatie (wordt geregeld bijgewerkt). Bezoek onze Facebookpagina (of instagram) om foto's te bekijken en te plaatsen. Bij vragen over de nieuwsbrief of website even een berichtje naar: jacobs@zeelandnet.nl. Heeft u vragen over inhoudelijke zaken dan kunt u mailen naar: chrvdbosch@zeelandnet.nl of naar info@walcheren.groei.nl. Foto's en informatie voor de website kunt u sturen naar de redactie: Margreet Roelse: margreetroelse@gmail.com of Herma Angel: jacobs@zeelandnet.nl.