G&B Nieuwsbrief 1 september 2023

Deelnemers aan de dagreis naar West Vlaanderen: alvast heel veel plezier gewenst.
Hieronder aanstaande activiteiten en terugblikken.

Groenworkshop Flower Happiness 16 september

Een groenworkshop bij bloemenatelier Ilse van Es staat garant voor kleurrijk, creativiteit en kwaliteit. Deze workshop start in de tuin van het atelier. Ilse vertelt hoe je het hele jaar plukgeluk kunt creëren. Na een kopje koffie of thee met wat lekkers erbij gaan we aan de slag met een flower happiness bloemstuk in de bijzondere tinten van de oude meesters. Het bloemstuk wordt gemaakt op steekschuim in een schaal. De schaal is bij te bestellen, of bij zelf meebrengen scheelt het € 5,00 in de prijs! Aanmelden kan tot 10 september, minimaal 5, maximaal 10 deelnemers. Klikt u hier voor het aanmeldformulier

Datum:   zaterdag 16 september 2023
Tijd:        van 10.00 - 12.00 uur
Kosten:   leden €  37,50 en niet-leden €    49,95    , reductie € 5,00 bij meebrengen eigen schaal
Plaats:    Ilse van Es bloemenatelier, Rijkebuurtweg 5, 4354 SE  Vrouwenpolder.

Rabo Clubsupport 2023

Van 4 t/m 26 september kunnen leden van de Rabo bank weer een stem uitbrengen voor hun club of vereniging. Voor Walcheren kiest u de regio: Zeeuwse Delta.
Wilt u een stem uitbrengen op onze afdeling zet dan (liefst) een filter op Kunst & Cultuur; u vindt ons bij Groei & Bloei afdeling Walcheren.

Zuid Nederland Kampioenschap bloemschikken

Voor meer informatie over dit kampioenschap klikt u hier.

Vooruitblik activiteiten oktober 2023

Terugblik Groenworkshops Korenschoof binden 12 en 19 juli

De workshop korenschoof binden editie 2023 was weer een succes. Het aanbod aan bloemen was dit jaar enorm groot, wat een keuze! Er was echt voor "ieder wat wils". Complimenten hiervoor aan de pluktuin 't Hof Hazenberg.
Inmiddels waren er al wat foto's geplaatst op Facebook (12/7) en op Instagram (19/7), maar in het artikel op de website zijn er nog veel meer te vinden! Klikt u hier.  Omdat de foto's als collage zijn geplaatst is het niet mogelijk om ze per stuk te downloaden. Het is wel mogelijk om losse foto's na te bestellen bij Sophia Roelse, mailadres: sophiaroelse@gmail.com.

Margreet Roelse, coördinatie groenworkshops

Eerste korte terugblik Ledenmiddag 26 augustus

Het was een prachtige middag op het landgoed 't Vierendeel. We kunnen terugkijken op een geslaagde middag met voor elk wat wils: leuke contacten onder elkaar, veel gezelligheid, mooie en interessante excursies en demonstraties, heerlijke baksels en vooral ook prachtig weer! Veel dank aan de organisatoren van dit evenement voor al het werk!
In de volgende nieuwsbrief komt een uitgebreide terugblik met een artikel op de website met (veel) foto's!

Ledenwerfactie zomer 2023

De zomer ledenwerfactie duurt nog tot 15 september. Voor meer informatie en om u op te geven: klik hier. (De volgende ledenwerfactie komt hierna op dezelfde plaats te staan).
Als niet-leden tijdens een activiteit lid worden, krijgen ze het verschil tussen leden- en niet-ledenprijs teruggestort op hun rekening. Dus zij doen direct mee voor de ledenprijs en profiteren direct van het lidmaatschap.

Aangeboden: Populus Balsamifera

Wie wil er een mooie gezonde boom in een kuip hebben: Populus Balsamifera, 4 meter hoog. Nu kijken en in oktober/november planten.
Info: A.Martine van der Meule  Serooskerke  tel.: 0118 – 591301.

LET OP: GEBRUIK LEDENPAS

De ledenpas van Groei&Bloei is een persoonlijke pas en kan niet gebruikt worden door derden. Bij sommige bedrijven kunt u "OP VERTOON VAN DE LEDENPAS" korting krijgen. Om misbruik te voorkomen KAN er om een ID gevraagd worden.

Klik altijd op de Home page voor recente informatie (wordt geregeld bijgewerkt). Bezoek onze Facebookpagina (of instagram) om foto's te bekijken en te plaatsen. Bij vragen over de nieuwsbrief of website even een berichtje naar: jacobs@zeelandnet.nl. Heeft u vragen over inhoudelijke zaken dan kunt u mailen naar: chrvdbosch@zeelandnet.nl of naar info@walcheren.groei.nl. Foto's en informatie voor de website kunt u sturen naar de redactie: Margreet Roelse: margreetroelse@gmail.com of Herma Angel: jacobs@zeelandnet.nl.