LID WORDEN VIA AFDELING IS ALTIJD VOORDELIGER

NIEUWE LEDEN ONTVANGEN GRATIS:

• EEN WELKOMSTCADEAU EN
  • KORTING OP ABONNEMENTSPRIJS EN
  • GRATIS laatste G&B TIJDSCHRIFT EN
  • GRATIS WELKOMSTTAS  MET INHOUD VAN DE AFDELING

Ledenwerfactie t/m 28 mei 2024

De leden werfactie is als volgt:

• De ledenwerfactie bestaat uit.
    • Gratis meest recente G&B tijdschrift                                  twv € 7,99
    • Gratis welkomstcadeau de complete mezen verwen-set,
      incl. nestkastje, voedersilo en zak zaad                             twv €37,95
    • Eenmalige korting op contributie  van €17,05 of €13,05 of €10,05
      en is afhankelijk van periode wanneer men lid wordt.

Voordelen Lidmaatschap afdeling Walcheren 2024

Als niet leden tijdens een activiteit lid worden, krijgen ze het verschil tussen leden- en niet ledenprijs teruggestort op hun rekening. Dus die doen dus gelijk mee voor de ledenprijs en is dus direct voordeel voor het nieuwe lid.

Lid worden via de afdeling is extra aantrekkelijk en voordelig voor het nieuwe lid en de afdeling. Lid worden via de afdeling is voor het nieuwe lid; Gratis welkomstcadeau, gratis tijdschrift en korting op lidmaatschapprijs. Als je lid wordt via website, tijdschrift of hoofdkantoor kan het nieuwe lid een keuze maken tussen korting lidmaatschapprijs of gratis cadeau.

KLIK HIER VOOR HET AANMELDFORMULIER IN WORD.