Zadenruilbeurs en tuinboeken

Tijdens de jubileummiddag afgelopen augustus konden de leden zaden krijgen die andere leden ingebracht hadden. Het idee sloeg aan en we besloten dat we tijdens activiteiten, maar vooral tijdens de lezingen, de zaden zullen aanbieden. Ook deden we een oproep aan de leden om tuinboeken te doneren zodat andere tuinliefhebbers hier nog plezier aan konden beleven. Ook dit idee sloeg aan.

We zijn inmiddels ruim een half jaar verder en als we willen doorgaan met zaden en boeken aanbieden dan hebben we nieuwe zaden en boeken nodig. Dus  hierbij een oproep aan iedereen:

Heb je zaden en/of boeken over, wil je ze dan meenemen naar de lezing op 13 februari? Op die manier kunnen we doorgaan met iedereen blij maken met zaden en boeken. Het is ook allemaal zeer milieuvriendelijk.
Er zijn een aantal leden die al heel veel zaden hebben gedoneerd, dank hiervoor! We kunnen nog altijd meer zaden gebruiken van verschillende planten. Boeken zijn ook welkom.

Ik neem zakjes mee naar de lezing waar je het zaad in kunt doen, boeken graag aanleveren in een zak(je)

Graag tot dinsdagavond 13 februari bij de lezing over libellen en vlinders in de Zandput.

Wendela van Dijken