Aanmelden Open Tuinen Dagen voor 1 april

U kunt zich weer aanmelden voor deelname aan de Open Tuinen dagen van uw afdeling Groei en Bloei Walcheren. Zoals gebruikelijk, worden deze weer gehouden in het 3e weekend van juni. Het gaat om vrijdag 14, zaterdag 15 en/of zondag 16 juni. Openstelling van uw tuin van 10.00-17.00 uur (geen avond openstelling). Het kan zijn dat u maar 1 dag open wilt zijn. In dat geval graag op zaterdag.Het thema voor 2024 is het Tienpuntenplan (klik hier).
Uw tuin hoeft echt niet persé groot te zijn, of helemaal spic en span. Ook tuinen, die bijv. nog in aanleg zijn, zijn interessant om te bekijken en kunnen bezoekers inspireren.De toegang voor de Groei en Bloei tuinen tijdens de Open Tuinen dagen is, in verband met de promotie voor Groei en Bloei, zowel voor leden als niet leden gratis. Er kunnen planten, stekken en ervaringen worden uitgewisseld, u kunt als u dat wilt (laten) exposeren in uw tuin, muziek ten gehore (laten) brengen,  brocante verkopen, koffie / thee aanbieden  etc.
Als u wilt meedoen mail dan uw naam, adres en telefoonnummer naar Astrid van der Poel. Vermeld dan ook of u naast de zaterdag, op vrijdag en/of zondag open wilt zijn. Op deze manier kunnen we in de flyer aangeven dat alle tuinen op zaterdag open zijn en welke tuinen er op vrijdag en/of zondag NIET open zijn. Een korte omschrijving van uw tuin maakt het voor ons gemakkelijk om dit op te nemen in de Open Tuinen flyer en op de website van Groei & Bloei (deze mag u ook aanleveren na uw aanmelding). Als u wat foto’s van uw tuin wilt aanleveren voor de website, zou dat helemaal geweldig zijn.

Graag alle gevraagde gegevens met een korte omschrijving van uw tuin en de eventuele extra activiteiten vóór 1 april a.s. naar Astrid van der Poel: astrid19523@gmail.com. Wilt u ook aangeven of er toiletmogelijkheid is. Wij vermelden dat dan in de flyer.

Astrid van der Poel, Coördinator Ruilbeurs en Open Tuinen