Terugblik promotiekraam jubileum Velt 5 oktober

Promotiekraam plantenruilbeurs en jubileum Velt 5 oktober

Op zaterdag 5 oktober was er ’s morgens wederom de najaarsplantenruilbeurs bij Kesteloo en ’s middags was het de 10-jarige Jubileumviering van Vereniging Velt Zeeuwse Eilanden. Bij beide activiteiten heeft Sietske van Liere met assistentie van enkele leden onze afdeling wederom gepromoot d.m.v. verstrekken van informatie en de beschikbare tuinhandschoenen en de Groei&Bloei Specials gepromoot + verkocht en middels de najaarsledenwerfactie geprobeerd nieuwe leden te werven en ’s middags op de Jubileumviering van Velt heeft Sietske nog een presentatie gehouden over onze G&B afdeling en de activiteiten.
In totaal zijn er op die dag 10 paar handschoenen en 1 G&B special verkocht en zijn er 3 nieuwe leden gemaakt die gelijk de welkomstcadeau’s en de afdelingswelkomsttas van onze afdeling meekregen. Tevens zijn er een aantal niet-leden die graag de digitale nieuwsbrief wilde ontvangen en hebben daarvoor hun naam en emailadres vermeld op het desbetreffende formulier.
Sietske en assistenten dank voor jullie inzet en complimenten met het resultaat.