Terugblik jubileum ledenmiddag

Wat hebben we geboft met het weer. Dit was een puntje waar we, als commissie, wel wat hoofdbrekens over hebben gehad. Maar gelukkig waren de weergoden ons goed gezind.
De ledenopkomst was geweldig; alvast dank hiervoor.

Nogmaals een bedankje aan:

• De exposanten Adrie en Olga, die de Orangerie omgetoverd hadden tot een ware expositieruimte.
  • Peter Geene, om zijn voorliefde voor vlinders en libellen met ons te delen.
  • Rieneke die haar prachtige sjaals showde.
  • Ineke met haar unieke papier-maché.
  • Christien die ons liet zien hoe je wol kunt verven.
  • De dames van Floralia en
  • de dames die de handschoenen verkoop op zich hadden genomen; wat een geweldig succes was.

En aan:

• Alle vrijwilligers, want zonder jullie was het niet gelukt.
  • Alle bakkers, iedereen genoot van de heerlijke taarten.
  • En niet te vergeten Jurjen en Clementine voor het openstellen van het landgoed, de rondleiding en de prachtige boeketten van Clementine.

Tot slot bedankt de commissie de sponsoren, zonder hen hadden we geen verloting kunnen houden.
Ook het plakbord in de partytent heeft leuke ideeën opgeleverd. Het bestuur gaat hier zeker mee aan de slag.

We kunnen terugkijken op een hele geslaagde middag.

De jubileumcommissie,
Astrid, Wendela, Liesbeth en Sietske

Hieronder de foto's van dit geslaagde evenement. Klik op een afbeelding voor een vergroting.
Om alle foto's te bkijken klikt u op de eerste foto en daarna steeds rechts (en links op een foto voor de voorafgaande).

Jubileum 75 jaar G&B Walcheren

Hieronder de power point presentatie van Sietske van Liere van de jubileumcommissie tijdens de Ledenvergadering van 21 maart jl.
Klikt u op een afbeelding voor een vergroting. Klik daarna in de rechter onderhoek voor de volgende foto (voor terug linksonder).
U kunt ook hier klikken voor het pdf-bestand (dan kunt u doorscrollen).