Terugblik Lezing 14 februari 2023 over reis naar Schotland

Dinsdagavond 14 februari om 19.30 uur in De Zandput 5, Zandput 5, 4353 BA Serooskerke.
Gratis toegang voor leden; niet-leden betalen € 5,-

Het was een druk bezochte avond, waar ook belangstellenden van andere afdeling aanweig waren.
Er hebben zich voldoende menssen aangemeld, zodat de reis dit jaar gelukkit door kan gaan.

14 februari komt Bert Vermeiden, mede eigenaar van Garden Tours, vertellen over de reis naar Schotland.
Bert is een vakkundig en gedreven man en heeft al ontzettend veel reizen gemaakt en georganiseerd. Hij gaat altijd overal zelf heen om te beoordelen of de tuinen geschikt zijn voor zijn tuinliefhebbers publiek.
Ook de contacten met de tuineigenaren onderhoudt hij goed en hij weet precies waar je goed terecht kunt voor tea met scones of biscuits.
Hij ontwerpt zelf ook tuinen en weet ontzettend veel te vertellen over de geschiedenis van tuinen.
Kortom een leuke en leerzame avond over tuinen.

Deze avond zal hij vooral over de tuinen in Schotland gaan vertellen waar we in juni naar toegaan: o.a. Floors Castle, kasteel met tuin en ommuurde tuin, Carolside, een van de mooiste tuinen van Schotland en privetuin Shepherd House.  Ook de botanische tuin in Edinburg en Jupiter Artland (landschaps- en beeldenpark) komen aan bod. Het Seabird Centre kunnen we helaas niet bezoeken ivm vogelgriep. Daar komt een andere tuin voor in de plaats.

De avond is niet alleen leuk voor de mensen die zich al opgegeven hebben, maar eigenlijk voor iedereen die van tuinen houdt.
En wie weet wordt je zo enthousiast dat je zin hebt om mee te gaan! Want we kunnen best nog een paar deelnemers gebruiken voordat we echt op tuinreis naar Schotland kunnen gaan.

We zien u graag op 14 februari!

Klik hier voor meer informatie in het artikel op de website: informatie Garden Tours en aanmeldformulier.