Lezing 17 januari 2023

Lezing op dinsdagmiddag 17 januari 2023 over “Bijzondere planten door het jaar heen” door de heer Gerrie Veenstra www.debotterhutte.nl

U leest het goed we houden deze eerste lezing van 14.00 – 16.00 uur er is een gratis verloting en er zijn planten te koop die de spreker meeneemt.
Zoals gewoonlijk in De Zandput in Serooskerke, Zandput 5.

Aan de hand van een powerpointpresentatie vertelt Gerrie Veenstra over bijzondere planten. Speciale planten die je doorgaans niet vaak zult vinden in de tuincentra. De eigenaar van kwekerij & sfeertuin De Botterhutte deelt kennis uit zijn jarenlange eigen ervaring.
In de lezing worden per seizoen, voornamelijk de wat meer bijzondere planten besproken aan de hand van een duidelijke powerpoint presentatie, te beginnen met de winterperiode en af te sluiten met de herfst.
Ook worden een aantal praktische tips gegeven, zoals het verhogen van de winterhardheid van planten en het zoveel mogelijk voorkomen van vraatschade door slakken.
Op ieder moment kunnen er vragen worden gesteld.

Wilt u meer weten en horen? Klik hier voor een filmpje. (U-tube, dus even een korte reclame vooraf....)

Martine van der Meule, commissie lezingen

NB: Voor een lezing hoeft u zich niet vooraf aan te melden.
Niet-leden betalen bij binnekomst € 5,-, voor leden is de lezing gratis.
Een lot voor de loterij (plantjes) na afloop kunt u ook voorafgaand meenemen.

Klik op een afbeelding voor een vergroting.