Reis Engeland 29/08 t/m 1/09 2024

Laatstse nieuws:
De reis gaat door! De reis is enthousiast ontvangen en er hebben zich al voldoende mensen aangemeld.
Er zijn nog maar 7 plaatsen beschikbaar. Dus wilt u nog mee geef u dan snel op!

29-08 t/m 01-09 2024 Meerdaagse busreis naar Berkshire en Hampshire in Engeland
Opstapplaats: ZEP Middelburg, bij restaurant Tafelen. Podium 31, 4337 WV Middelburg
Kosten leden:  vanaf € 675,00 bij 2 persoonskamer, 1 persoonskamer extra € 160, 00
                       niet leden betalen extra  € 40,00. Zie voor verdere details  de flyer in de nieuwsbrief

Let op: Paspoort is verplicht! Met alleen een ID komt u Engeland niet in!

Dit jaar gaan we voor 4 dagen naar Zuid-Engeland, net onder Oxford.
In samenwerking met reisbureau Garden Tours hebben we weer een mooie afwisselende reis kunnen samenstellen. Voor elk wat wils: privé tuinen, National Trust, leuk Engels stadje, kasteel.
Onze reisleidster is Inez van Gisteren. Twee jaar geleden was ze ook onze reisleidster in de reis naar de Achterhoek. Ze heeft ooit een jaar in Berkshire gewoond en kan  veel over deze streek vertellen.
Met de bus rijden we naar  Duinkerke, dan  varen we met de boot naar  Dover.

De 1e middag bezoeken we vlakbij Dover al 2 privétuinen In Postling: West Court Lodge en Churchfield.
Daarna rijden we naar ons hotel: Hilton Reading in Reading, waar we 3 nachten verblijven en we van een Englisch breakfast en diner kunnen genieten.

Dag 2 bezoeken we in Ashampstead The Willow Tree Cottage, lunchen we op eigen gelegenheid in het gezellige stadje Henley on Thames en bezoeken we daarna National Trust Greys Court.

Dag 3 duiken we Hampshire in voor een bezoek aan Longstock Park Water Garden. Een tuin die bestaat uit vele eilandjes die met houten bruggetjes aan elkaar verbonden zijn.
In de middag bezoeken we een privé tuin: Spring Pond Garden in Laverstoke.

Dag 4: moeten we vroeg op want we willen nog het Walmer Castle and Gardens bezoeken voordat we in de middag de boot weer nemen naar Duinkerke. Begin van de avond zijn we weer thuis.

Verdere informatie vindt u via de website/ nieuwsbrief van onze afdeling. U kunt daar ook het speciale aanmeldingsformulier vinden. Bij de Algemene ledenvergadering en lezingen zullen ook  geprinte versies klaar liggen om mee te nemen.

Voor informatie/ vragen kunt u contact opnemen met Sietske of Liesbeth.
Inschrijven kan tot 1 juni, maar wees er op tijd bij vol=vol!

Aanmeldformulier (tot uiterlijk 1 juni)

Denkt u eraan: VOL=VOL

Klik hier voor het aanmeldformulier voor de reis naar Engeland 2024. Dit is een Word document.

Misschien handig om het aanmeldformier te openen via de rechtermuisknop; daarna kiezen voor 'link openen in nieuw tabblad'.