PR kraam 2024

25 mei Dolle Zaterdag  en wij zijn erbij!

Op zaterdag 25 mei houdt Tuincentrum Verstraten Walhout (één van onze sponsoren) een Dolle zaterdag.

Wat is er te doen:
Een creatieve markt van 30 kramen met Food en Drinks, BBQ clinic, springkussen, een politie honden demo en natuurlijk heel veel planten.

Weet u dat u op vertoon van uw ledenpas 10% korting krijgt bij aankoop van tuinplanten (uitgezonderd aanbiedingen)?

Onze Gr&Bl afdeling Walcheren staat er ook met een kraam.

Het doel is om  meer bekendheid aan onze vereniging te  geven en we hopen natuurlijk ook  wat leden  te werven.
We zoeken nog leden die een paar uur in de morgen of middag de kraam willen bemensen.
Lijkt je het leuk om samen met iemand anders daar te staan of heb je nog vragen, geef je dan op bij Sietske van Liere, sjvanliere(at)zeelandnet.nl .

We zijn van plan om weer wat vaker aanwezig te zijn bij evenementen van tuincentra op Walcheren.
Vind je het leuk om 1 a 2 keer in het jaar in een kraam te staan. Meld je dan ook aan bij Sietske sjvanliere(at)zeelandnet.nl .