Reis naar Schotland 10 t/m 15 juni 2023

Aanmelden voor de tuinreis naar Schotland voor 1 maart 2023.

Er is een lezing door Garden Tours op dinsdagavond 14 februari met veel informatie over deze reis; dus bezoeken waard; klik hier.

We zijn 3 jaar niet naar het buitenland geweest vanwege covid, maar nu gaan we het toch weer proberen.
Schotland staat al lang op het verlangreisje van onze afdeling en nu is het zover!

In samenwerking met Garden Tours hebben we een mooi programma samengesteld:
Een 6- daagse tuinreis van 10 t/m 15 juni 2023.

We gaan kastelen, prachtige privé tuinen, de Botanische Tuin van Edinburgh, Jupiter Artland en een Seabird Centre met rondvaart naar Bass Rock bezoeken*. Natuurlijk krijgen we ook een pub lunch aangeboden.
We varen met de DFSD Seaways (ferry) van IJmuiden naar Newcastle met overnachting, diner en ontbijt. We logeren in het Tontine Hotel in Peebles.

Het volledige programma en het inschrijfformulier komen eind december/begin januari op onze eigen website. Dus houdt die goed in de gaten! Inschrijfdatum voor 1 maart 2023 en alleen via het officiële inschrijfformulier.

Het wordt geen goedkope reis vanwege de nachtboot en de prijsstijgingen. Voor leden € 1010,-- en niet-leden € 1040,--

Niet te vergeten: voor Engeland en Schotland is een paspoort nodig! En als je paspoort verlopen is kom je Engeland niet in…..

We hopen dat de prijs u niet zal afschrikken en dat we voldoende deelnemers hebben om de reis door te laten gaan.

* Het Seabird Centre kunnen we helaas niet bezoeken ivm vogelgriep. Daar komt een andere tuin voor in de plaats.

Sietske van Liere en Liesbeth Hamelink, reiscommissie