Aanmelden voor 5 juni (verlengde inschrijftermijn)

Fietstocht Zuid-Beveland 30/6/2023 (aanmelden tot 20 juni)

Datum:              30 juni 2023; Aanvang: 9.30 uur
Startlocatie:       Parkeerplaats Baarlandse Zandweg/Groenewegje,  ‘s Gravenpolder
Kosten:              leden € 23,00 , niet leden € 29,50

Klik hier voor het aanmeldformulier.

Dit jaar willen we gaan fietsen in de Zak van Zuid-Beveland.
U kunt op eigen gelegenheid komen naar de startlocatie. Vanwaar we vertrekken om 9.30 uur.
De route van ongeveer 25 km zal zoveel mogelijk gaan door het polderlandschap met fruitbomen en mooie bloemendijken.

We bezoeken 2 tuinen:

• De tuin van Louise van den Akker in Baarland
  • Tuin “de Vink” in Nisse

In de tuin van Louise wordt gezorgd voor koffie/thee en we gaan lunchen bij de Koffietuin in Oudelande. Na het bezoek van de tuin “de Vink” gaan we als afsluiting nog wat drinken in het Dorpshuis van Nisse.
We verwachten om ongeveer 17 uur weer terug te zijn op de parkeerplaats.
Deze planning is onder voorbehoud. We gaan met minimaal 16 tot maximaal 30 personen op stap.
Aanmelden: uiterlijk 20 juni (inschrijfdatum is verlengd), bij Liesbeth Hamelink via het inschrijfformulier, klik hier.

Liesbeth Hamelink en Judith Weijland, reiscommissie