Terugblik plantenruilbeurs 7 oktober 2023

Het was een gezellige ruilbeurs met heel veel plantjes die aangeleverd werden. Dus volop keus!
Ook waren er zaden en de handschoenen.

De opening werd deze keer verricht door Astrid van der Poel, die ook de organisatie op zich neemt.
Met een bloemetje werd Lieneke Hubrechsen hartelijk bedankt voor de jarenlange organisatie.

Hieronder enkele beelden van de ruilbeurs; klik op een afbeelding voor een vergroting.

Aankondiging plantenruilbeurs

Op  zaterdag 7 oktober houdt Groei & Bloei afdeling Walcheren weer de traditionele Plantenruilbeurs.
Deze is zowel voor leden als niet-leden toegankelijk.
Voor beginnende tuiniers en voor niet-leden kunnen de aangeboden planten, samen met een advies van ervaren tuiniers, een mooie start zijn van hun tuinhobby en leden vinden misschien juist die plant die ze al lang wilden hebben. Wees er wel snel bij, want de aangeboden planten wisselen snel van eigenaar !

Aanrader: loop eens even bij Kesteloo binnen om te kijken wat zij daar zoal aanbieden.

Locatie: Kwekerij Kesteloo, Middelburgsestraat 83A in Koudekerke.
Aanleveren planten vanaf 10.00 uur;
Start:  stipt  11.00 uur;
Einde: rond  11.45 uur

Alle soorten planten, goed gewortelde stekken en kleine struiken zijn welkom, graag voorzien van een label met naam, soort en kleur.

Astrid van der Poel, Coördinator Plantenruilbeurs, Groei & Bloei afd. Walcheren