Groenworkshop Tulpen in de tuin 29 april

Bij mooi weer ontvangt Ilse van Es jullie buiten in de tuin. In het najaar van 2022 heeft zij zo'n 400 bollen aangeplant en op het moment van deze workshop zal het één zee van kleuren zijn. Zo heerlijk! Tijdens de koffie zal Ilse jullie alle details van deze aanplant vertellen. Na een rondje door de tuin gaan wij aan de slag met een mooi werkstuk. Er is keuze uit 2 verschillende werkstukken, namelijk: een uitbundig boeket in de stijl en de kleuren van de Oude Meesters of een moderne voorjaarstakkenbundeling in bijzondere tinten. Eigen glazen schaal/vaas meenemen kan en dan gaat er € 5,00 van de prijs af. Dit zijn dus de keuzes, gaat u voor : 1. een keukenhofboeket in de trant van de "Oude Meesters" of 2. een voorjaarstakkenbundel met bijzondere voorjaarstinten. Wat gaat het worden?!
Datum:         zaterdag 29 april
Aanvang:     10.30 uur
Prijzen:         Workshop 1: Ledenprijs: € 45,00 of € 40,00 met eigen vaas en Niet-ledenprijs € 55,00 of € 50,00 met eigen vaas
                     Workshop 2: Ledenprijs:  € 35,00 of € 30,00 met eigen vaas en Niet-ledenprijs € 45,00 of € 40,00 met eigen vaas