Overlijden Joost Hoogendoorn

Ons bereikte het droevige bericht van het onverwachte overlijden van Joost Hoogendoorn.
Joost was, samen met zijn vrouw Catrien, een heel actief lid van onze afdeling. Van 1999 tot 2012 is hij bestuurslid geweest. Hij was in die jaren ook een grote motor achter het organiseren van de Open tuin dagen op Walcheren.  Memorabel is ook het startfluitje tijdens de vele plantenruilbeurzen die gehouden werden bij de stadskwekerij.
In 2019 heeft hij voor al zijn werkzaamheden voor de afdeling de Onderscheiding “Grote verdiensten” van de vereniging mogen ontvangen.
Zijn groenkennis was erg groot en van deze kennis mochten we als leden van de vereniging Groei&Bloei afdeling Walcheren mee profiteren.  Joost was een graag geziene deelnemer aan de tuinreizen, excursies en lezingen. Altijd aimabel en in voor een gesprek.

We zullen hem gaan missen.

We wensen Catrien, hun kinderen en kleinkinderen veel sterkte en moed toe om dit verlies te dragen.
Namens het bestuur van de afdeling Walcheren, Christien van den Bosch (voorzitter)